Black Friday
سرویس مزایده آنلاین دامنه در ایده نیک راه اندازی شد
Black Friday
Domain Price - How Much Does a Domain Really Cost

قیمت دامنه IR-هزینه ثبت دامنه واقعا چقدر است؟

  • 1402/09/21
  • 472 بازدید

این موضوع که ثبت یک دامنه چقدر هزینه دارد، مانند بسیاری دیگر از سؤالات مرتبط با فناوری، یک پاسخ رضایت بخش دارد: بستگی دارد. پیش از این، در مورد مرکزثبت دامنه، و شرکت های ثبت دامنه محبوب تحقیق کنید. این بینش پاسخ های بیشتری را ارائه می دهد - از جمله اینکه کجا می توان دامنه را به صورت رایگان پیدا کرد.

دامنه سطح بالا (TLD) که انتخاب می کنید. TLD آخرین بیت هر دامنه است: معمولاً مانند .net و .org , com قیمت کاملاً استانداردی دارد، در حالی که .store و .shop می توانند قیمت های بالاتری داشته باشند. اما در اینجا از TLD ایران معرفی خواهیم کرد که قیمت بسیار مناسبتری را نسبت به سایر پسوند ها (TLD) را دارد.
سایتی که دامنه خود را از آن خریداری می کنید. هر ثبت کننده دامنه تفاوت هایی در نحوه قیمت گذاری نام دامنه دارد. برخی برای سال اول قیمت دامنه بسیار خوبی به شما می دهند، سپس برای تمدید هزینه زیادی دریافت می کنند. برخی دیگر طرح های قیمت گذاری استاندارد تری دارند.
هزینه ثبت دامنه IR , زیر دامنه های IR  مثل co.ir , org.ir و ... قیمت ثبت دامنه را برای یکسال ۲ یونیت و هر یونیت ۱۶ هزار تومان یعنی هر دامنه یکساله ۳۲ هزارتومان و برای دامنه های ۵ ساله ۶ یونیت هر یونیت ۱۶ هزارتومان به عبارتی ۹۶ هزارتومان قابل ثبت می باشد 

اما شما میتوانید این دامنه ها رو در سایت و سامانه ایده نیک با قیمت بسیار مناسبتری که از قسمت تعرفه ها این موضوع را مشاهده کنید.

تعرفه ثبت دامنه های ای ار 

هشدار کلی:

بعد از گذشت دوره ثبت دامنه چه یکساله و چه پنج ساله بعد از گذشت ۳۰ روز از تاریخ انقضا در صورت عدم تمدید دامنه قفل شده و هزینه بازگشایی و تمدید مجدد نیازمند پرداخت هزینه ۲ یونیت می باشد.

پیشنهاد می شود برای مدیریت دامنه های خود از مجموعه های معتبر همچون ایده نیک اقدام به ثبت و مدیریت دامنه داشته باشید که قبل از اتمام زمان انقضای دامنه به شما اطلاع رسانی گردد تا بتوانید دامنه های خود را قبل از منقضی شده تمدید کنید.