Black Friday
سرویس مزایده آنلاین دامنه در ایده نیک راه اندازی شد
Black Friday
نحوه تمدید دامنه IR در ایده نیک

نحوه تمدید دامنه IR در ایده نیک

  • 1402/06/21
  • 650 بازدید

تمدید دامنه ir در سامانه ایده نیک
ثبت دامنه ir در بازه های زمانی مختلف امکان پذیر است. بعد از پایان این موعد، باید نسبت به تمدید دامنه ir اقدام کنید. بهتر است فرآیند تمدید دامنه های آی آر را قبل از نزدیک شدن موعد آن انجام دهید.
تصوری برخی از کاربران دارند که اگر زودتر برای تمدید دامنه ir اقدام کنند؛ باقی مانده زمان تمدید از بین خواهد رفت در صورتی که این تصور اشتباه است و زمان تمدید از سر رسید موعد تحویل؛ محاسبه می‌شود. شما می‌توانید دامنه های ir را برای یکسال تا پنج سال تمدید کنید.

اگر موعد انقضا دامنه تمام شده باشد، شما بعد از اتمام تاریخ اصلی تا 30 روز فرصت دارید تا آن را با هزینه عادی تمدید کنید، اما اگر ۳۰ روز بگذرد؛ شما می بایست با پرداخت جریمه یعنی دوبرابر هزینه ثبت اقدام به تمدید دامنه IR خود کنید. اگر در این زمان هم دامنه تمدید نشود؛ بعد از گذشت آن دامنه برای ثبت در اختیار عموم قرار می گیرد.

انتقال و ثبت دامنه به ایده نیک
با انتقال دامنه خود به ایده نیک، به امکاناتی بی‌نظیری دسترسی پیدا خواهید کرد. این امکانات شامل ارائه خدمات با کیفیتی همچون امنیت بیشتر، پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی، پنل قدرتمند مدیریتی، مدیریت یکپارچه دامین ها و بهترین قیمت ممکن می‌شود.

امکان جدید و خاص و تنها امکانی که فقط در ایده نیک وجود دارد این می باشد شما میتوانید به صورت گروهی دامنه های خود را ثبت یا تمدید کنید. یعنی نیاز نیست اقدام به ثبت دامنه به صورت تک تک داشته باشید.

با استفاده از سرویس انتقال دامنه به ایده نیک، شما به راحتی می‌توانید از امکانات بالا بهره‌مند شوید. اگر مالک دامنه هستید، با تغییر رابطه مالی دامنه یا نماینده به شناسه ایرنیک ( Da2019-IRNIC ) دامنه خود را از پنل کاربری خود از قسمت ، مدیریت دامنه ها -> تمدید دامنه ، دامنه خود را از ایده نیک تمدید و منتقل کنید.

امکاناتی همچون امنیت بیشتر، به شما در حفاظت از اطلاعات مهم و حریم خصوصی شما کمک خواهد کرد. پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی نیز به شما اطمینان می‌دهد که هرگونه مشکل یا سوالی که در مورد خدمات سرورپارس دارید، در هر زمانی قابل حل است.